Lindo 2010.09.12. 00:32

Irány Miami!

Azt sem tudom, hol kezdjem…hát eljött, amire még nem vágytam, vége a tábornak :( Tegnap volt az utolsó napunk, a 4 fiúnak be kellett szednie 15 dockot, ami nem is lett volna rossz, ha nem esett volna az eső. Szegények nagyon eláztak, és még a szél is eléggé fújt. Ráadásul Mike ráejtett Laci lábaira egy dock lapot, jó hogy nem tört el neki. Én és Maggie a konyhát takarítottuk ki, már fél 3 körül mindenki végzett is. Utána bementünk a bankba, majd a Walmartba, ahol vettem magamnak egy Minocqua-s pulcsit és egy táskát (táskamánia :)) Kim és Jan meghívta az összes staff-ot 6ra vacsorázni egy kis étterembe ami a vízre volt ráépítve. Mindenki azt rendelt, amit akart én Chicken Tetrazzini-t (spagetti tészta, gombás sajtos szósszal, csirkehússal és foghagymás kenyérrel), Laci pedig Grilled Chicken Sandwich-et rendelt, de később cseréltünk, mert jobban ízlett a másik rendelése. Rendeltek nekünk koktélt is, nekem: Pink Lemonade, Lacinak: banános,narancsos,ananászos rum koktél de a nevére már nem emlékszünk. Vacsi után kicsit ott maradtunk még biliárdozni, kb 9 körül értünk vissza a táborba, már aznap délután nagyjából összepakoltunk, de még jó pár dolog volt, amit el kellett rakni. Mondta Kim, hogy hajnak 3:45re mindenki legyen a kocsiba, mert akkor indulunk Wausauba, ahonnan a gépünk 6:40kor indult Chicagon át Miamiba. Nah olyan 11 után kész is voltunk. Lepihentünk a nappaliba, mert az ágyakat már vissza pakoltuk, és sajna bealudtunk az ébresztő, pedig nem keltett. Laci egyszer csak felpattan az ágyból, mondja Linda keljél már 5 perc múlva indulunk. ÁÁÁáááá… azt sem tudtam hol vagyok, még az volt a szerencse, hogy minden be volt már pakolva, 5-10 perc alatt elkészültünk és indultunk is. Olyan gyorsan kellett összepakolnunk, hogy nem is tudtam rendesen körbenézni utoljára. Good by Cap Wipigaki :( Nagyon hiányozni fog, el sem akartam jönni onnan, de akkor eszembe jutott, hogy hééé Linda vár rád Miami!!!!! És a többi város. Chicagoba 40 perc alatt odaértünk, ott elköszöntünk a többiektől, Maggie és Peter San Diegoba repült, a két fiú pedig Los Angelesbe. De velünk még New Yorkba fogunk találkozni szeptember végén, mert ők is akkor repülnek haza, amikor mi. Chicagoba 1 órát kellett várnunk majd elindult a gépünk Miamiba, kb 2,5 órás volt az út. Minden simán ment egészen a leszállásig, nos akkor ugyanis a légnyomás miatt iszonyatosan elkezdett fájni a jobb fülem és a fél arcom, és nem múlt el körülbelül fél óráig. Nagyon rossz volt. Megérkeztünk Miamiba és buszra szálltunk, hogy elmehessünk a hotelbe, ami a Beach-en van, háát miért is ne véletlenül rossz megállóba szálltunk le és nem találtuk a hotelt, fogtunk egy taxit, mert nem volt kedvünk másik buszra szállni. Az idő nagyon jó volt ma, és nagyon melegünk volt mikor megérkeztünk, mert mindketten hosszú nadrágba voltunk. Bechekkoltunk a hotelba, ellenőriztük a netet, mert az az első :), majd elmentünk kaját venni, mert egész nap nem ettünk semmit. Visszajöttünk a kajával, gyorsan betettük a hűtőbe, gyors átöltözés és irány a part. A víz nagyon-nagyon meleg, viszony iszonyat sós, és sajna mindketten „nyeltünk” belőle fúúúúj. Annyira lenyűgözött minket ez az egész, mármint nem a sós víz, hanem hogy itt vagyunk Miamiba és az Atlanti Óceánba fürdünk, hogy nem is foglalkoztunk semmivel és rögtön irány a víz. Sajnos! Mert Laci elfelejtette kivenni a zsebéből a szobánk kulcsát és hát az valószínűleg szépen beleesett a vízbe, mikor észrevettük gyorsan irány vissza a hotelbe jelezni, hogy mi történt, kicsit paráztunk, hogy most mi lesz, de szerencsére volt még pótkulcs, egyetlen egy szóval erre már nagyon kellesz vigyáznunk és 10 dolcsiba került. Holnap, ha minden jó megy megyünk a Jungle Island-ra és a Seaquariumba. Legközelebb már csak akkor írok, ha az utolsó esténk lesz Miamiba, akkor olvashatjátok az összes élményt egybe.

Linda&Laci

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.