Lacinak most volt szombaton a szülinapja és hát én mér egy hónapja készültem rá ajándékokkal, meglepi party szervezéssel, ami igazán jól sikerült. Nah de kezdem az elején, először is kitaláltam neki egy névre szóló és klassz ajándékot, a képet, amit kicsit lentebb láthattok. Sokáig tartott míg elkészítettem, főleg mert nem volt egyszerű mindenkiről képet készíteni aki számít. Főleg az otthoniakról, de megvannak és sikerült. Nem volt egyszerű az többi ajándék beszerzése sem, mivel amikor mentünk a városba vásárolni, ugye jött Laci is velünk, de Peter elcsalta egy másik áruházba addig Maggievel mindent meg tudtam venni, a képet is ki akartuk nyomtatatni a Walmartba, de a mérete miatt nem lehetett, nah akkor azt este át kellett méretezni, másnap Kim elvitte, mert ő minden nap megy be a városba és másodjára sikerült. Tegnap délután szerveztünk egy meglepi partit. Elhitettük Lacival, hogy mindenki lemegy a dockra, Maggie fenn maradt egyedül és szólt Lacinak, hogy menjen már fel, mert ott egy hatalmas pók és ő fél tőle de mindenki lent van a parton, szerencsére elhitte és mikor belépett mindenki hangosan: Surprise! (meglepetés) Hát meg is lepődött  :) és tetszett neki az ajándékom, amit oldalt láthattok.

Pár nappal ez előtt Jan mondta nekem, hogy amikor lesz a picnic az Elliot házaspár szeretne lenn maradni a square dance-en  és addig vigyázni kellene a gyerekükre, akinek a neve Porter. Kérdezte, hogy akarom e, mondtam neki hogy nem. Megkérdezte Miket is ő sem nagyon akarta, még kerdezte is, hogy ez csak egy vicc? :) Nah ezután mégis nekem kellett mennem, és kérdeztük Jant, hogy meddig kell maradnom, erre ő: Hát el is aludhatsz a fotelben. Pff köszi másnap reggel fél 7kor kelni kell és aznap sem volt sok szünetünk erre aludjak egy fotelben. Valamint én is szerettem volna lemenni a square dance-re és a többiekkel megbeszéltük, hogy szülinap alkalmából lesz tábortűz.. Hát gondolhatjátok, hogy semmi kedvem nem volt hozzá. Mikor oda értünk a házukhoz, mert jött velem Laci is, kérdeztük a gyerek anyját, hogy kb mikor szándékoznak vissza jönni, nem mondott semmit, hanem kérdezte hogy mikért meddig vállalom el, mondtuk neki, hogy 10, erre a nő: lehetne fél 11? Nah jó. De ez a legvégső idő. Lacinak utána vissza kellett menni a konyhára dolgozni. Az első egy órám nagyon hamar eltelt, mivel találtam egy 400 oldalas könyvet, amibe képek voltak a világ minden tájáról, hát az szépen végig néztem, volt benne 3 magyarországi hely is: Velencei-tó, Székesfehérvár, Szentendre. Nah a 2. órám már unalmas volt, de Laci visszajött hozzám, hogy ne legyek egyedül. Hát a szülők persze, hogy késtek fél órát. De számítottam rá. Mikor jöttünk el 11kor a pasi adni akart pénzt, de nem akartam elfogadni, de annyira erősködött és bele tette a zsebembe. Kaptam 25 dolcsit, ami mostani árfolyam szerint 5300 Ft. Nem mondom jó kis órabér és nem kellett érte tennem semmit csak ülni a nappali és figyelni, hogy a gyere fel ne keljen. Így utólag már egyáltalán nem bánom, hogy nekem kellett mennem, sőt még a konyhában sem kellett este dolgoznom. :)

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása