Lindo 2010.09.27. 16:59

Philadelphia

2010.09.19 (vasárnap)
Reggel felkeltünk 7kor, összepakoltunk, megreggeliztünk, majd kijelentkeztünk a szállásról. A nő vissza adott még 10 dolcsi letétit. Mivel busszal mentünk Philadelphiába még el kellett húznunk a bőröndjeinket a buszmegállóig, de szerencsére nem volt messze. A buszunk 10kor indult és az út majdnem 3 órás volt. Megérkeztünk Philadelphiába és ott is sétáltunk a hotelig, fél 2kor jelentkeztünk be, sajnos nem volt privát szoba aznap, csak másnap lett volna és ha azt szerettük volna akkor ki kellett volna jelentkezni, majd be és megint ki és megint be. Szóval bonyolult lett volna, így marad a vegyes szoba. Délután elmentünk felfedeztük a környéket, sátélgattunk. A hotel eszméletlen jó, sokkal-sokkal tisztább, mint az előző, igaz a szobába van vagy 10 emeletes ágy, de szerencsére volt még kettő egy kis elkülönített részben, mert a szobában van egy fal ami 2 ágyat leválaszt a többitől, azt gyorsan lefoglaltuk. Igaz reggeli nincs a hotelban de a konyha nagyon felszerelt és az égvilágon minden van benn, vettünk hozzávalókat és készítettünk reggelit, vacsorát, ebédelni a városban szoktunk. Lent a közösségi helyiségben van tv, ott a leggyorsabb a net, van csocso, sakk, darts. Minden egyes nap van valami ingyenes esemény a hotelben. Például vasárnap, amikor érkeztünk akkor ingyenes mozi est volt. Az úgy működik, hogy 8 óra előtt mindenki kiválaszt egy filmet egy hatalmas listából, amit ő szeretne megnézni, majd 8kor a recepciós felolvassa a listát és kézfeltartással szavazunk, hogy melyik legyen. Mi Lacival kiválasztottuk a Másnaposokat (Hangover) és a többiek is azt szavazták meg, vicces volt, mert olvasta a csajszi a listát és a miénk volt az utolsó. Voltak előtte is jó filmek, de mikor kimondta hogy Hangover mindenki elkezdett vigyorogni. Volt ingyen sör is a film mellé. Ennyi volt a vasárnap.

2010.09.20 (hétfő)
Elkezdtük a városnézést, elmentünk a Love parkba, megnéztük a zászlókat, bementünk a könyvtárba, Laci gyűjtött a szakdolgozatához anyagot. Tegnap 8tól volt Ghost Tour, ami keretében olyan helyekre mentek el, ahol kísértetek jártak. Én nem akartam menni :) Este Laci megtanított sakkozni, hát nem nagyon ment, én pedig kihívtam egy párbajra csocsóban, 3x én 1x ő nyert :D Tegnap este egyáltalán nem aludtam, úgy van hogy a szobába a villanyt 11kor kapcsolják le szóval addig ha akarnál se tudnál elaludni, és reggel 10kor kapcsolják fel. Jött mellénk egy pár akik még villany oltás után olvastak és ezért felkapcsolták a kislámpát, ez még hagyján. Hajnalban arra keltem fel, de mindenki más a szobában, hogy az egyik idióta csaj ordibálja, hogy: „Vidd ki! Vidd ki! Nem érdekel!” Az történt, hogy jött egy fiú hajnalban, és gondolom meg akart ágyazni, meg lepakolni, erre a csaj elkezdett ordibálni. A csávó meg lement a recepcióra és kikérte a privát szobát. Nem értem, ha hagyta volna kipakolni hamarabb csend lett volna.

2010.09.21.(kedd)
Ma elmentünk a Penn’ Landing köré sétálni, én be akartam menni a Seaport Museumba de Lacinak nem volt kedve ezért nem mentünk be :( Volt ott 2 hatalmas hajó és egy tenger alatt járó. Az egyikre fel lehetett menni megnézni, a másik pedig étterem volt.

 

A városban vannak hintók, amik körbe visznek a fontos épületek mellett. Mi is mentünk egy kört, a lovat Peternek hívták. Megnéztük a kínai negyedet, voltunk fagyizni is.

2010.09.22.-23.
Ezeken a napokon csak sétálgattunk a városban és pihentünk a hotelben. Philadelphiával csak annyi bajom van, hogy kicsi, én azt hittem sokkal nagyobb és több minden látni való van. Ezt leszámítva szép város. De a hotelt az jól választottuk itt. Vasárnap ingyen moziest volt, ingyen sörrel, hétfőn lehetett menni szellem túrára (szellem járta helyekre) kedden ismét filmes este volt ingyen borral és sajttal. Szerdán ingyen tészta vacsorára, ami abból állt, hogy mindenki főzhetett magának annyi tésztát, amennyit akart és volt hozzá paradicsomos szósz, jó volt. Csütörtökön ingyen italbár volt, én csak pepsit ittam, nem kóstoltam meg semmi alkoholt.  A konyhába volt egy hatalmas térkép, amin gombostűvel be voltak jelölve városok, ki honnan érkezett, mi is bejelöltük gombostűvel Mándokot, már amennyire eltaláltam :)

 

Összegzés: A város szép, de nagyon kicsi, a szállás nagyon jó volt. Az emberek nagyon kedvesek, már mikor megérkeztünk 1. nap segítettek az útba igazításba, kérés nélkül. Egyszer, azért aki teheti nézzen szét itt!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása