Lindo 2010.10.07. 22:26

Indulás haza

2010.09.30. (csütörtök)
Egész este nem tudtam aludni, annyira izgultam a hazaút miatt. Reggeli után összepakoltunk mindent és kijelentkeztünk a hotelből, majd vártuk a shuttle-t. 2 külön reptérre, mivel hazafele nem együtt repültünk Lacival. Ő a Newarkról 5:25kor, én a JFK-ről 5:35kor. Először Laciért jött a shuttle 11:30kor, elköszöntünk egymástól, majd én további 10 percet vártam mire az enyém is megérkezett. A sofőr kitett engem a 2. terminálba, holott nekem a 3. kellett. Mondom neki, hogy nekem nem ez kell, de ő csak erősködött hogy az enyém, az Alitália fenn van a másodikon. Pff persze, hogy nem ott volt. Így el kellett húznom a bőröndömet, ami jól meg volt pakolva. Még szerencse, hogy közel volt. Ott már be is chekkoltam, majd leadtam a bőröndöm. Utána keresem a kapumat, de sehol nem volt kiírva, érthető is hiszem már 1kor ott voltam a gépem pedig 5:25kor indult. Megkérdeztem az információn, ott megmondták, hogy a 4es lesz az, hát nem volt más választásom ott leültem. 2:45ig vártam, mert csak akkor írták ki a táblára is. Így már biztos lehettem benne, hogy jó helyen vagyok. Kicsit paráztam, hiszen most utazok egyes egyedül itt külföldön. Felszálltam a gépre és indultam haza. 45perces késéssel indultunk, a gépen nem ült mellettem senki, ami jó volt, mert tudtam alaudni, igaz csak 3 órát, de az is jobb volt a semminél. Rómában mikor átszáltam találkoztam Lacival, én 10kor már indultam is tovább Budapest felé, de neki 4 óráig várni kellett. Rómában is fél órás késéssel indult a gép, 12órára értünk a Ferihegyre. Hazaértem éppségben! Anyáék ott vártak a terminálban, jó volt őket újra látni! Majd megvártuk Lacit is, ő fél 7re érkezett meg és indultunk haza.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása