Lindo 2010.09.13. 03:45

5 nap Miamiban :)

2010.09.09 (csütörtök)
Ott hagytam abba, hogy tegnap érkeztünk meg Miamba, reggel lementünk kajázni, mert az ár tartalmazta a reggelit is. A kaja ki volt téve és mindenki annyit vett, amennyit akart, nah mi jól megpakoltuk a táskám és eltettünk a reggeliből későbbre is. Utána elmentünk a Jungle Islandra, a buszról figyeltük, hogy hol kell leszállni, láttuk is az épületet, de a busz szépen tovább haladt, mivel pont a buszmegálló körül javították az utat. Így bevitt minket a busz a városba, legalább láttuk azt is, majd ott átszálltunk egy visszainduló buszra, le is szálltunk pont a Jungle Island előtt csak az volt a baj, hogy az út egy autópálya volt és sehol nem volt zebra, klassz most hogy jutunk át. Aztán figyeltük mikor nem jön kocsi és gyorsan szaladás. Megvettük a jegyeket, megyünk is befele, már akkor láttam, hogy ott áll pár dolgozó fényképezővel a kezükbe, gondoltam csinálnak rólunk képet, hát így is volt, beállítottak minket, majd a kezünkbe nyomtak egy-egy hatalmas papagájt és egyet-egyet ráraktak a vállainkra, huh nah ez még klassz is ilyen kép még úgy sincs rólunk.

 

Okés elkészült a kép, leszedték a madarakat, azt hittük ennyi volt, de nem jött a csaj és a kezünkbe nyomott egy krokodilt, valamint Laci nyakába akasztottak egy kígyót, húúúúúúúh azta, mondtam a csajnak, hogy én nem akarom megfogni, de nem érdekelte, a kezembe nyomta, elég fura volt a bőre, de szerencsére a szája le volt ragasztva.

 

Maga az állatkert nagyon szép volt, tényleg úgy van berendezve, mint a jó dzsungel. Voltunk Dr. Wasabi show-n is, ahol olyan állatokat mutattaka világ különböző részeiről, melyekből azokon a helyeken sok van. Például mutattak Jackass pingvint, olyan ami a táncoló talpakban van, és mikor megy tényleg olyan mintha táncolna. Volt aligátor teknős, hát az nagyon ronda volt, 200 font nehezek, 150 évig is élnek és 100 kg-os harapásuk van. Mikor már végeztünk az állatkerttel el akartunk menni a Seaquariumba, de nem találtuk sehol, megkérdeztük a recepciós nőt és azt mondta, hogy még csak a környéken sincs. Pedig a google map a Jundle Island mellett jelölte be, nah ennyit a pontosságról :( Nem tudtunk mit csinálni visszamentünk a hotelbe, majd lementünk a partra, kb 1,5 órát voltunk lent de úgy lebarnultunk annyi idő alatt, mintha otthon egész délután kint lennénk a napon, gyűjtöttem kagylókat is, elég szépek vannak itt. Olyan 6 körül elindultunk a The Clay hotelbe, mert megbeszéltük Zoltánnal, aki szintén Campleaders-es és itt volt Miamiba, hogy összefuthatunk. Együtt elmentünk a Miami Ink-hez, mert az ő szállásától 5 percre volt, hát elég csalódás volt, mert egyáltalán nem azok a személyek voltak benn, akik a műsorban, meg nem is olyan volt az egész… Utána elmentünk a Mc Donald’s-ba Lacival ettünk valamit, majd elköszöntünk és visszasétáltunk a hotelbe. Hát ennyi volt a csütörtöki napunk.

 

2010.09.10. (péntek)
Mára elterveztük, hogy elmegyünk a Key Biscayne szigetre megnézni a világító tornyot és sétálni utána, pedig vissza fele leszállunk a Seaquariumnál. Reggeli után el is indultunk, simán be is értünk a városba busszal, ott átszálltunk egy másikra, majd vártuk a következőt, mivel 3 különböző busszal lehet eljutni oda. Már több mint fél órája várakoztunk, mikor eszembe jutott, hogy először a Seaquariumba kellene menni, mert az előbb van, mint a Key Biscayne és ha ott végzünk, akkor ugyan abba a buszmegállóba kell felszállnunk, mint ahol leszálltunk és akkor tuti, hogy oda érünk. Na akkor meg is volt a módosítás, csak közbe, amíg várakoztunk már jött egy busz a szigetre, de az nem ment volna le teljesen ameddig akartunk, ez még az eredeti tervnél volt. Mikor módosítottuk, már bántuk, hogy miért nem mentünk el azzal. 45 perc várakozás után jött végre egy busz, le is szálltunk a Seaquariumnál 1 órakor, bementünk beváltottuk a jegyet, kaptunk műsoridőt és megláttam, hogy a Killer Whale Show (Gyilkos Bálna) 5kor kezdődik, nah mondom most mit fogunk itt addig csinálni, és akkor hogy megyünk el a világítótoronyhoz. Az előző show 12:40kor kezdődött szóval pont lekéstük a busz miatt, mérges is voltam,  amúgy minden műsor 20-25 perces volt. Nah hát így jártunk, mostmár ha itt vagyunk akkor nézzünk szét, 2kor volt egy dolphin show megbeszéltük, hogy azt mindenképp megnézzük és utána megyünk a világítótoronyhoz. Elindultunk körbenézni, láttam hatalmas vízi teknősöket, amelyek már a kihalás szélén állnak.

 

Bementünk egy terembe, ahol ott úszkáltak a delfinek :) sose láttam még delfint, nagyon el voltam ragadtatva.

Volt egy másik medence, ahol rájákat lehetett simogatni és etetni, először nem mertem hozzájuk nyúlni, de Laci mondta, hogy fogjam meg nyugodtan, a bőrük nagyon sima és puha és tényleg az volt. Láttunk még cápákat, hatalmas fókákat, de azok iszonyat rondák voltak.

Elérkezett a 2 óra, beültünk nézni a showt, engem annyira lenyűgözött, hogy azok a delfinek, milyen okosak és ügyesek :) A delfinek fel le ugráltak a vízbe és a másik oldalon lepocsolták a közönséget, mi meg persze jól kinevettünk őket. Közel álltunk a medencéhez, mert érdekelt a dolog, és amikor jöttek a delfinek, már láttuk, hogy fel fognak csapni minket is, próbáltam hátrálni, de nem tudtam, mert mellettem állt egy kis gyerek és rálépett a papucsomra, mert ő is arrébb akart állni és e miatt egy kicsit vizes lettem. Ez még nem is zavart, mert nem volt vészes, Kicsit később jött egy olyan rész, amikor a delfinek függőlegesen kiemelkedtek a vízből és úgy úsztak végig, és hát miért is ne pont előttünk csobbantak vissza a vízbe, nah ekkor már mindketten jó vizesek lettünk. De nem érdekelt, mert nagyon jó volt. Mivel Lacinak is nagyon bejött megbeszéltük, hogy nem megyünk a szigetre, hanem maradunk ott és megvárjuk a bálna showt.

Tehát ez volt a műsoridő:
2:00 - Top Deck Dolphin Show
3:00 - Flipper Show
4:00 - Golden Dome Sea Lion Show
5:00 – Killet Whale Show

Vége volt a delfin shownak és beültünk a Flipper-re, közbe olvastam a tájékoztatóban, hogy ez az a Flipper, amelyik több filmben, illetve a sorozatban is szerepelt. Ebben a műsorban a delfinek felfeküdtek a dobogra, nagyon jó volt és a műsor alatt bemondták, hogy aki szeretne, az beállhat mellé és lefényképezik. Még szép, hogy mi akartuk, mentünk is jelezni és akkor mondták, hogy 50 dolcsi ( 10.850 Ft) , Laci megkérdezte, hogy akkor is annyi e, ha ketten állunk oda? Mondta a csaj, hogy maximum 6 ember állhat be egy képre és akkor is annyiba kerül, mintha egy állna ott. Egymásra néztünk és mondtuk a csajnak, hogy akarunk képet. Jó hogy akarunk, sose láttunk még delfint, nemhogy ott álljunk mellette. Mi voltunk a második a sorba, le kellett vennem a papucsot, órát és milyen olyan dolgot, ami bele eshet könnyen a vízbe, vagy a víz árthat neki. A kezünket be kellett kenni fertőtlenítővel, oda guggoltunk ketten a delfin mellé, megsimogattuk, nagyon sima a bőre, leírhatatlan!!!

Egész végig, míg a csaj fényképezett minket, mert csinált rólunk 15 képet ( amúgy mindenkiről annyit, hogy később legyen miből választani egyet) mindketten simogattuk a delfint. Nagyon le voltunk nyűgözve. Utána volt még 2 óránk 5-ig, jött a fóka show, na az nagyon vicces volt.

Volt egy olyan rész, amikor a fóka a szájába vette a slagot és lepocsolta a közönséget. Volt egy ugráló, mint a strandon a medencék felett, és volt egy olyan rész a műsorban, amikor a fóka üldözte a csajt és a csaj felfutott oda a fóka pedig utána. A csaj nem tudott mit csinálni megállt a végén, és amikor a fóka utolérte lelökte a csajt a vízbe és kinevette, sőt meg is tapsolta.

Amikor ennek is vége volt, elmentünk megvenni a képet, ami a delfinről készült. Nem értem, ha csinálnak az emberről 15 képet miért csak egyet vehet meg és miért nem adják neki oda mindet. Már csak a bálna show maradt hátra, bementünk a medencéhez és megláttam a bálnát,  Lolitát, most volt 40 éves, hát az az igazság, hogy sokkal nagyobbra számítottam, de azért nem csalódtam. Az elején szóltak, hogy akik előle ülnek tuti vizesek lesznek, mi az 5. sorban ültünk, mikor még csak ugrált a bálna a vízben addig nem is volt semmi gond, de mikor a farkát elkezdte csapkodni a vízbe akkor már kicsit elért a víz. Megmutatták, hogy milyen hangot ad ki a bálna, nagyon jóóó. Természetesen volt olyan is, amikor a csaj úszott a bálnával és a bálna felemelte őt a magasba. Azzal zárták le az egész műsort, hogy a bálna kijött a dobogóra és akkor látszott teljesen, hogy nem is olyan kicsi.

 

Soha nem fogom elfelejteni azt a napot!!!!!!!! :) :) :)

 

2010.09.11.(szombat)
Ma délelőtt 11kor elindultunk a Duck Tour-ral egy városnéző útra, ami 1,5 órás volt. A jármű, amivel mentünk olyan volt, hogy az úton is és a vízben is tudott közlekedni. Elindultunk South Beach-ról a városba vezető utra majd letértünk és a kocsi belehajtott a vízbe. Megkerültünk egy szigetet, amin csak híres emberek laknak és azokra a szigetekre nem lehet rámenni.

 

Sőt a Fisher Islandra egyáltalán nem. Olyan sztárok laknak rajta, mint például Carmen Electra, Enrique Iglesias és hasonlók. Láttunk 3 hatalmas óceánjáró hajót, hogy azok mekkora hatalmasak, eszméletlen.

 

A pasi, aki mondta a dolgokat, hogy ebbe a házba ez az ember lakik, itt ez az épület található stb, nagyon vicces volt. Valamiért kiszúrta Laci és állandóan lökte neki a szöveget. Ment a zene is és a csávó folyton énekelt, persze mindenki nevette, a városban a járókelők meg csak néztek, de volt olyan is, aki elkezdett táncolni :) Amikor vége volt a túrának oda érkeztünk vissza, ahonnan elindultunk és volt ott egy bolt, ahol jó kis egyet fizet kettőt kap akció volt. Bementünk kicsit vásárolni, mivel nagyon éhesek voltunk már úgy döntöttünk elmegyünk pizzázni. Rossz ötlet, a pizza elég rossz volt és tocsogott az olajban, fúúj. Nah mivel én továbbra is éhes maradtam utána beültünk a mekibe is. Ott már jól laktam. Visszamentünk a hotelbe, majd lementünk fürödni a partra. Napozni akartam de a nap nem sütött sokáig, jött egy hatalmas felhő és egész délután eltakarta a napot :( A víz szerencsére mindig nagyon meleg, és most messzebb is mentünk be, mint eddig. Szedtem egy csomó kagylót, hogy legyen mit osztogatni otthon :)

  

2010.09.12.(vasárnap)
Elérkezett az utolsó nap Miamiban :( Ma nem mentünk sehova, csak a partra hogy egész nap élvezhessük a napsütést és a meleg óceánt :) Délben lementen napozni, Laci, pedig volt futni. Hát én jól le is égtem, fáj mindenem, de nem baj, mert szép barna leszek :D :D :D Délután visszamentünk a hotelbe pihenni, majd én ismét lementem a partra. Napoztam, fürödtem, napoztam, fürödtem…ez ment egész nap. Laci már estére nem akart fürödni, mert fát a feje. Én megtettem helyette is, 6kor jöttem ki a vízből, maradtam volna még tovább is de már nagyon fájt a mellkasom, mert az égett le a legjobban. Holnap repülünk Washingtonba ott 6 estét leszünk.

Összefoglalva: Miami egy csodálatos hely, minden nap 30 fok felett van, az óceán állandóan kellemes meleg. és csodaszép. Elég tiszta, kivétel néhány helyet, ahol vagy az emberek szemetelnek, vagy a víz mossa ki a növényeket a partra. A homok nagyon nagyon meleg volt, ha kicsit tovább álltam benne mezítláb már égette a talpam. A tömegközlekedés egyáltalán nem olyan, mint, otthon. A buszra lehet venni 1 napos, hetes és hónapos bérletet, mi vettünk egy 7 naposat., és úgy néz ki, mint egy bankkártya. A buszra az száll fel elsőnek, akinek van ilyen kártyája, mert azt csak végig kellett húzni egy mágneses csíkon. Annyi ember szállhat fel a buszra ahány ülőhely van rajta. Az utakon kevés zebra van felfestve, és ha neked piros a lámpa, de mégis lelépsz az útra, akkor a szabályosan közlekedő kocsi simán lelassít, nem dudál, nem káromkodik. Nah nálunk Magyarországon ilyen nincs. Az emberek viszonylag kedvesek. Visszatérve a buszokra, mi elég sokszor utaztunk vele, és mindig fekete volt a buszsofőr és jóval több nő, mint férfi. Mi South Beach-en voltunk, a hely gyönyörű, mindenhol pálmafák, hatalmas több csillagos épületek, rengetek luxusautó.

Sajnos volt pár hajléktalan, akik rontják az összképet, de hol nincsenek :( viszont mi nem láttunk olyan sokat, lehet hogy bent a városban több volt. A hotelünkről még nem is írtam, mi a Lorraine Hotelben voltunk és nagyon jól jártunk vele, mert szomszéd hotelt most újítják és ezért nagy a zaj, és minden, ami egy felújítással jár, valamint a mi hotelünkben és javítgattak még ezt-azt. Ezért jóval olcsóbban foglaltunk szobát, mint az eredeti ára. Eredeti: 1000 dollár, mostani: 335. Mi szobát foglaltunk és nem ágyat szóval ennyi volt kettőnknek. A szobában van egy hatalmas ágy, amin 3 ember kényelmesen elfér, van egy kis konyha rész az egyik sarokban, van kád is a fürdőbe, vasaló is volt, és ami a legjobb volt az egészben, hogy volt erkélyünk is, ami egyenesen az óceánra nyílt. Nagyon csodás kilátásunk volt :)

Mind a ketten már akkor mikor leszálltunk a buszról beleszerettünk a városba, sajnálom, hogy nem tölthetünk több időt itt, de fel kell fedeznünk még sokmindent :)

De az biztos, hogy nem utoljára jártam itt!!!!

I MIAMI!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása