Lindo 2010.09.30. 15:52

New York, New York

2010.09.26. (vasárnap)
Ismét korán keltünk, mivel 1 órás az út a hoteltől a reptérig busszal. Most is szerencsénk volt, mert a recepciós nénitől kaptunk buszjegyeket, így ingyen utazhattunk. A gépünk fél órás késéssel indult, de így is a kiírt időre értünk New Yorkba. Rendeltünk shuttle-t amire szintén majdnem fél órát kellett várnunk. Megérkezik a sofőr, nagy boldogság, végre indulunk is amikor valami nagy puffanás. Hát az történt, hogy egy taxi belénk jött hátulról. Miért is ne menne valami simán? A gáz csak az volt, hogy a lökhárítót felnyomta az ajtóra, amit így nem lehetett kinyitni és persze a bőröndjeink, pedig ott voltak. Nem volt más választás előröl kellett kiszedegetnünk, ami nem volt könnyű. Hívták a rendőrt is, aki elkérte a nevünket a jelentéshez.

A sofőr hívott nekünk másik shuttle-t, hamar oda is ért, majd felvettünk még 3 másik személyt és indultunk be a városba. Végre! Gondoltam én! Erre hívják a sofőrt, hogy forduljon vissza van ott még 5 utas, ááááááááá. Visszafordultunk bepakoltak ők is majd végre tényleg elindultunk, ekkor már 1 óra volt. Egész nap nem ettem semmi, így majd éhen haltam már. Minket rakott ki legelőször, elég hamar oda is értünk a szálláshoz. Szállnánk ki, amikor Laci épp rányitja az ajtót egy másik kocsira. Egyrészt vicces is volt, másrészt „mi jöhet még?” már volt egy karambol. A csávón látszott, hogy nagyon pipa lett, mert a shuttle ajtaja egy kicsit behorpadt, de a másiknak semmi baja nem volt. Bejövünk a hotelbe, itt is csak 4 után lehet bemenni a szobába. Összepakoltuk, ami kell és irány a belváros, elsétáltunk előtte enni valamit mert már kopogott a szemünk az éhségtől, majd irány a metro. Ma csak a Time Square-n sétálgattunk és vettünk pár ajándékot.

2010.09.27. (hétfő)
Sajnos hétfőn egész nap szakadt az eső, és csak késő délután állt el. Vagyis akkor már csak szemetelt, így csak 4-5 körül mentünk be a városba akkor is csak a Time Square-n voltunk enni és az ajándékokat begyűjteni.

2010.09.28 (kedd)
Kedden elmentünk a Metropolitan Múzeumba, amikor bementünk csalódott voltam, nem tetszett a múzeum, lehet azért mert mérges voltam azért mert eláztunk, mivel ismét szakadt az eső. De mikor oda már egy ideje jártunk körbe bent jobb lett a kedvem.

Miután ott végeztünk átmentünk a Guggenheim Múzeumba, de csak 5 percet töltöttünk ott, mivel az csak festmények vannak kiállítva és nem nagyon tetszettek. Az idő délutánra kezdett javulni és úgy gondoltuk, hogy beszerezzük a maradék ajándékokat. A fiúkkal, Kamillal és Mike-val megbeszéltük, hogy este 7kor találkozunk a Time Square-n. Nagyon jó volt őket újra látni, leültünk és mindenki elmesélte az elmúlt egy hónap eseményeit.

Majd hirtelen ötletként elindultuk 8 után, hogy felmegyünk az Empire State Building tetejére, a 86. emeletre. Mire felértünk 9 óra lett, de megérte, a kilátás gyönyörű. Igaz fent elégé fújt a szél és hideg is volt de a látvány kárpótolt mindent.

10 óra is elmúlt mikor leértünk, majd elköszöntünk a fiúktól, ők is és mi is többször visszanéztünk még. Hiányozni fognak nagyon :( Ideje volt vissza menni a szállásra, de a legközelebbi metro lejáró zárva…Nah nem baj megyünk tovább. Pont 11 óra volt mire a szobánkba lehettünk.

2010.09.29. (szerda)
Ma elmentünk egy másfél órás hajóútra a Hudson folyón, megnéztük a Szabadság szobrot. Voltunk a Madame Tussauds-ba. Adtam fel képeslapokat, bár igaz, hogy én hamarabb otthon leszek, mint a lapok. Vagyis remélem :) Ma korábban jöttünk vissza a hotelbe, mert be kellett pakolni mindent a bőröndbe, mivel holnap irány haza!

Összegzés: New York…szép város sok látnivalóval, amikből jó párat nem is tudtunk megnézni. Hatalmas épületek, este fények mindenhol. De én nem tudnék itt élni, iszonyatos tömeg van mindenhol, az emberek állandóan neked mennek. Rengeteg a hajléktalan és szemtelenek, állandóan másznak rád. Most nem csak a rosszat akarom írni, csak a véleményem, hiszen ez az én blogom :)

Legközelebb már otthonról fogok írni egy befejező, összefoglaló részt az elmúlt 3,5 hónapomról itt Amerikában :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.