Lindo 2010.06.20. 02:46

Megérkezés...

Megérkezés

Jelentem sikeresen megérkeztünk Chicagoba. Pestre felértünk 4 óra után, a check in-nél  már rögtön belénk kötött a nő, mert nem látta hogy benne van a vízum az útlevélben.  El akart küldeni minket hogy nyomtassuk ki. Mondtuk neki hogy nézze már meg, mert ott van benne...(magyarok...)

A beszállásnál hatalmas sor állt a Ferihegyen, nekem simán ment az ellenőrzés, Lacinak becsipogott a cipője :)

Amsterdamban kellett átszálni, szerencsére ott hamar elment a 2 óra és onnan egy 12 órás út vezetett ide. A repülő út az valami hihetetlen volt. Most repültem először de iszonyatosan tetszett. A kaja a gépen ehető volt, a kinézete jobb volt mint az íze. 3x kaptunk de legalább inni gyakrabban adtak.

A belépés az országba elég időigényes volt, egy csomó vámvizsgálaton át kellett esni.  A gépen ki kellett tölteni egy lapot hogy mi vizummal mentünk és rá kellett irni hogy vittünk e magunkkal 10.000 dollárt meghaladó ételt, állatot vagy egyéb dolgot. Vittünk itthonról egy kis hazai pogácsát, de nem sokat csak egy kis zacskóval, azt mindek irtunk volna rá.  Épségben leszálltunk a landolás nem volt olyan jó, mint a felszállás, nekem az a része tetszett legjobban a repülésnek :) Nah de vissza térve amikor leszálltunk akkor egy csomó papírt átnéztek, oda adtuk azt a lapot amit a gépen tölröttünk ki. Megkérdezte a pasi hogy van e nálunk valami, Laci mondta neki hogy egy kis pogácsa, erre elkezdett kötekedni, hogy azt mindek irtunk rá. Mondta neki hogy mert csak egy kevés van és nem ér 10.000 dollárt. De legalább annyi lenne egy zacskó pogácsa :D

Megint átnézték a táskákat, utánna kijöhettünk a reptérről. Gondoltuk shuttle-lel bemegyünk a városba a hotelig, mível az olcsóbb mint a taxi. Vártunk rá majdnem 1 egy órát, de nem jött egyse, hiába próbáltunk rendelni telefonon is. Így maradt a taxi. Ráadásul még arra is vártunk, nah nagy nehezen elkocsikáztunk a hotelig ez is tartott lagalább 1 óra hosszáig.

Útközben kiderült a sofőrröl, hogy magyar barátnője volt és tud pár szót magyarul :) A kocsiba elég kellemes volt a levegő, hála a légkondinak. De mikor kiszálltunk a hotelnél valami borzalmas volt mikor az a fülledt meleg levegő megcsapott minket.

Beértünk a hotelbe, bejeletkeztünk erre kiderült, hogy nincs kifizetve a szállásunk csak le volt foglalva. De erről senki nem szólt nekünk, mivel ugy volt, hogy minden el van rendezve. Még jó, hogy több pénzt hoztunk magunkkal mint amit akartunk. A szoba elég jó volt, reggelit is kaptunk.

Sajnos a városban nem tudzunk szétnézni, mert nagyon fáradtak voltunk és gondoltunk lepihenünk egy kicsit. Mire elindultunk volna elkezdett szakadni az eső :(

Nemsokára indulunk a táborba kocsival, az is egy 7 órás út lesz. Ha odaértem írok!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.