Lindo 2010.06.26. 23:55

First dining

Ma voltam először diningen, ahogy irtam tartottam is tőle, de elég jól ment minden. A reggelinél mindenkinek "good morning", "How are you?". az a lényeg, hogy regginél mindig mondják, hogy ilyen tojást szeretnének, kicsit-, közepesen-, jól megsütve a tükör tojást, vagy csak a fehérjét megsütva, vagy főtt tojást. Szerencsére ma nem kellett sokat felirkálni, mert az egyik kedvencem volt: kis kör alakú kenyeren sonka, rajta egy egész főtt tojás és rajta sajtszósz. A sajtszósz az valami isteni. Ebédnél pedig, csak a jégkrémet kell nekik felszolgálni, mert az összes többi kaja ki van rakva svédasztalra. Annyir dolgunk van még, hogy ha valaki végzett az evéssel, akkor el kell venni előle a koszos tányért, valamint a svédasztalt folyamatosan feltölteni kajával, ha kezd fogyni.

Egy kis történelem:
A tábor 1922-ben jött létre, akkor hozta létre a Bagingham család és még náhény más család, azok a családok, akik itt vannak a létrehozók leszármazottai, és mindenki ismer mindenkit. Ma csak 8 család volt itt, de körülbelül 15 en vannak, majd legközelebb megszámolom. Ma megfigyeltem az emberkéket, mert még sose láttam őket. Fiatalok nincsnek sokan, inkább idősek, sőt volt 2, szerintem már a 90-es éveit taposó bácsi. De itt mindenki jómodú, van aki befektett, van akinek saját cége van, és a többi, tehát jól megy nekik. De mindenki nagyon kedves és közvetlen.
Ma ki volt téve az asztalra egy hatalmas nagy könyv ami a kezdetekben készült, tele van képpel, vannak benne levelek, lefényképeztem, nézzétek meg. Nekem annyira tetszik, hogy őrzik ezt a hagyományt és minden éveben visszajárnak ide.
Ma volt Wipi Special. Nah én azt hittem hogy az milyen nagy durranás lehet. De kiderült, hogy piritós megkenve majonézzel, közte bacon, saláta, paradicsom és leöntve sajtszósszal. Nah bumm :)

Napról napra egyre jobb a kaja, ma is ami volt, ááhhh :) Amit írtam a fentiekben is, a tojásos, meg volt olyan mintha kakaós csiga lenne, de kisebb és magasabb, belül csokis colt, kivül pedig,mézes fahéjas.Ami a képen van azt elhoztam magamnak :)

Ebédre sültkrumpli, sajtszósz, wipi special, paradicsomleves, saláta bár, gyümölcstál és jó pár szósz.

Nézzétek meg a képeket az ebédlőröl + a könyvről :)

Ma volt az első piknik, minden szombaton piknik van este. Ilyenkor nem az ebédlőbe kell megteríteni, hanem levisszük a cuccokat a log cabin-hoz. Nem kell csinálnunk semmit ezen kivül, viszont ez a cipekedés. Kamil vitte a chipsekkel teli ládát ( hát az könnyű, mivel a chips nem nehéz) én meg megfogtam egy edényt amit tele van késsel, villával, kanalakkat, nah az nehéz volt. Mondta Kamil hogy cseréljünk, jó okés beleegyeztem (ki nem tett volna) erre Jan:"no no you are a strong" ( erős vagy). Pff nem igaz. De utána megtudtam, hogy Kamil ma orvosnál volt mert tegnap meghúzódott a hasa vagy milye és most 2 napig nem emelhet nehezett. Így én cipekedtem :( De túléltem.

Ma nem csak piknik volt, hanem az egyik vendég születésnapja is, 60 éves lett, így bent szépen meg volt terítve, mint láthatjátok a képeimen, és volt torta is, meg ének is. Addig míg a vendégek ettek, mi lementünk a dock-ra pihenni, ezért is jó a piknik. Jah és minden pikniken hamburger és hot-dog is van, a sok egyéb kaja mellett.

 

Ezen a képen kétféle sajtmártás, rák, vegetáriánus tál, chips, hagyma uborko látható.

 

Ezen pedig, sajt, keksz, kaszinó tojás, spagetti tészta zöldségekkel, és egy kedvencem: foghagymás kenyér azzal a szósszal amit már régebben emlitettm, hogy én csináltam, huh ez most jutott eszembe hogy én készítettem :) Amit ott hátul van a zöld tál melett az is valami zöldséges cucc, leöntve talán almával.

Nah utánna jöhetett a vissza pakolás a konyhába. Én gyorsan beálltam inkább mosogatni, és 5 perc alatt elmostam 50 tányért :) (számoltam) nem akarom magam fényezni, de azért ez valami :D:D Hiába ma kellett a legtöbbet pakolászni, ma végeztünk a legmaharabb mióta melózunk, 8:45. Eddig 9 előtt sehogy nem jött össze. Lehet nekem köszönhető, hogy olyan gyors voltam :D

Mikor vissza jöttünk, találtam magamon egy kullancsot, szerencsére még nem mészott belém s le tudtuk szedni, fúúj I hate it. :( Azóta paranoiás vagyok, állandóan azt nézem nincs e rajtam :(  Remélem ez volt az elős és az utolsó.

Mára ennyi jutot, megyek pihenni, mert ki vagyok merülve. Ti pedig, folyamatosan olvassátok a blogom és nézzétek a képeim :)

See you later! :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása