Lindo 2010.07.16. 01:48

Vihar...

Tegnap jött egy hatalmas vihar és egész nap sötét volt, délben is olyan érzésem volt, mintha már a vacsorához készülnénk. Nagyban pakolom kifele a kaját, mikor szól Laci, hogy menjek már, mert itt van Alex. Tök jó meglepetés volt, furcsa volt már magyar hangot is hallani, de jó J. Pont ebéd időben jött, így ő is csatlakozott hozzánk. Ebéd után nagyon hamar végeztünk, 2:20 fele, amúgy 3ig kellene melózni, de tegnap összesen 5 embert volt :D Utána mentünk Minocqua-ba, hívtuk Alexet is, de mikor indultunk, nem találtuk sehol mert Kim elvitte kocsival, biztos körbevezette a táboron.

Lacit kitettük a banknál, mert csináltatott debit card-ot, én pedig mentem a többiekkel a Walmartba. Fél óra alatt végeztünk is volna a vásárlással. De Peter venni akart alkoholt, csak nem engedték neki, hiába 23 éves, mert nem amerikai útlevele van, ez volt a kifogása a pultosnak, nah hát ő még ott magyarázkodott egy negyed órát. De nem ért el vele semmit. Utána elmentünk felvettük Lacit a banknál, és még elkocsikáztunk a  Trigs-hez, az szintén egy hatalmas bevásárló központ, megpróbáltak ott venni valami piát. Mi ketten nem szálltunk ki a kocsiból, annyira esett, a többiek is mikor jöttek vissza, (pedig nem volt messze a bejárat) úgy néztek ki, mintha beálltak volna a zuhany alá.

A városban már csak a benzinkútnál álltunk meg, hogy tankoljunk, de nem tudtunk elindulni 10 percig, mert állandóan bepárásodott a szélvédő és Peter nem látott semmi (ő a sofőr mindig). Na mire sikerült elindulnunk, akkor meg azért nem látott, mert annyira esett az eső. Mikor vissza értünk a táborba találkoztunk Kimmel, egy fát pakolt fel a kocsira, amit kidöntött a vihar. Visszaértünk 5:50re és 6kor már meló van. Jól eltelt a szünetünk. Visszajöttünk nem volt áram az egész táborba. A konyhába zseblámpával és gyertyákkal világítottunk. A svédasztalos pultot körbe raktuk gyertyákkal, még jó, hogy csak 5en voltak, mert összeültek 1 asztalhoz és a kaját sem kellett feltölteni. Nem tudom, hogy oldottuk volna meg ha megint 60an vannak. Ez a hét nagyon laza volt. Eddig a max létszám 25 volt, pont akkor voltam én a dining és egyedül is bírtam, nem is beszélve a tegnapról, 5-7 ember. Már ki be járkáltam a konyhába a többiekhez, mert nem tudtam mit csinálni kint, máskor mozgalmasabb állandóan körbe járni, hogy ki előtt van üres tányér, mit kell feltölteni a svédasztalban, stb…De azért nem bántam Meló után visszajöttünk és semmit nem tudtunk csinálni, ugye áram nem volt, így se tv, se net. A többiek kiültek cigizni, meg dumálgatni, én már fáradt voltam, így már 10kor el is aludtam.

Ma day offunk van Lacival, nem akartam reggel felkelni menni reggelizni, mert sokáig akartam pihenni, de fél 10kor ránéztem az órára és eszembe jutott, hogy ma a reggeli palacsinta, a kedvencem és gyorsan felöltöztem és mentem a konyhára, még jó hogy siettem, mert mire oda értem már elcsomagolták a reggelit, de még ott volt, így tudtam hozni. De a többiek nem raktak volna el nekünk L Ma nem tudtunk csinálni olyan sokmindent, a víz hideg a tegnapi vihar után, így csak teniszezni mentünk le. Meg levágtam Laci haját. Így csak pihenés volt ma, de az a legjobb :D

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása