Lindo 2010.06.24. 23:18

Americano

Sziasztok!
Ma megkezdődött a rendes műszakokban való munka, ma day off-unk lett volna (szabadnap) de mivel tegnap mindenkinek volt ezért, Lacival nekünk is be kelletteállni. Én először Maggie-vel töltöttem fel a kávé gépet, Laci addig vágta a gyümölcsöket, majd utána abban segítettem neki.
Reggelire volt palacsinta, az az igazi amerikai, nagyon finom volt. Lehet megszerzem annak is a receptjét :) Peter volt olyan szerencsétlen, hogy kiöntötte az innivalóját és majdnem Stevre ment az egész.
Kaja után én és Maggie kitakaritottunk egy házat, mert nemsokára jönnek a tulajdnosok, addig a többiek a konyhában dolgoztak tovább. Peter ekkor is alakított: Laci elkészített egy hatalmas gyümölcstálat. A pult felett ahol elkészítünk mindent van a szekrény, ahova tesszük a tányérokat. Peter vissza akart tenni egyet és eltörte, és a tányér darabjai beleestek a gyümölcstálba. Hát persze hogy Jan nagyon kiakadt és mondta Lacinak, hogy dobja ki az egészet, mert valaki ráharaphat a kis darabokra. Szegény Laci kezdhette az egészet előről, pedig nem is ő volt a hibás :)

Múltkor elfelejtettem leírni, hogy Jan mindenkinek adott egy receptet, amit el kellett készíteni, nekünk Lacival mandulát kellett piritani a sütőbe, majd bele kellett forgatnunk cukros, paprikás, sós, oliva olajas mézbe. Nah de a lényeg, hogy Kamilnak fel kellett vágnia a baggettet és valami foghagymás cuccba befeforgatva meg kellett piritania. Utána eltennie kis edénybe. Nagyon finom amúgy, és mikor aznap ebédeltünk volt paradicsomszósz és mindenki tett bele. Ő is akart de kicsúszott a kezéből és egy fél tálcányival a földre ejtett. Nagy szerencséje, hogy Jan épp nem volt a konyhában, biztos nagyon mérges lett volna. Mindenki mondta neki hogy siessen összefele szedni.

Én kiporszivóztam az egész házat, rendbe tettem a konyhát, Maggi pedig rendbe tette a fürdőket ( volt a házba 5 ).
Utána volt 1 órás szünetünk, de előtte még Jan megmutatta hogy kell a haranggal kongatni reggeli, ebéd és vacsora előtt.

Most ismét szünetnk van, egy  3 órás. Laci elment futni, én addig kitakarítottam az egész földszintet, most a blogot írom, hogy legyen mit olvasnotok :)

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása