Lindo 2010.07.01. 04:13

Szabadnap

Mostanáig azért nem irtam, mert nem volt miről, minden nap dolgoztunk ezért minden nap egyforma volt. Egyre több vendég jön, egyre nagyobb lesz a hajtás. Volt olyan nap, hogy csak ketten voltunk Lacival a konyhába, mert aznap ketten szabadnaposak voltak és eleve négyen lettünk volna, de Maggie elment takarítani az egyik vendég házába, Peter pedig kint csinált valamit.

Ma ismét szabadnapunk volt. Reggel jó sokáig aludtunk, jól kipihentük magunkat. Délután Laci volt futni, addig én a parton napoztam és készítettem a képeket, majd lementünk együtt és kajakoztunk. Jobban mondva én tanultam, mivel eddig még sose próbáltam, de nagyon jól megy! :) Legközelebbi szabadnapunkon körbe megyünk majd a tavon. Tegnap és tegnapelőtt teniszezni voltunk, oda minden nap lejárunk, jó kis torna. 

Holnap megint dinning leszek, de utálom :(

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása