Lindo 2010.06.26. 04:52

Semmi változás...

Ma pot voltam, tehát nekem kellett surolni a nagy zsíros tepsiket. Elég fárasztó, főleg mikor már egy kicsit rá van száradva a maradék. De szerencsére mindig hamar kész voltam vele. Délután már nem tudtam mit csinálni, ezért segítettem Maggie-nek, elkészítettem egy sajtos, majonézes mártást, valami eszméletlten finom volt, nem csak azért mert én csináltam, hanem amugy is :)
Minden nap 7kor kezdünk, 9kor van reggeli, 10kor ismét meló 11ig. Utána 11től 12ig 1 órás szünet. 12től 3ig meló, közben olyan 1 után ebéd. 3tól 6ig van szünetünk délután. Este 6től ismét dolgozunk mig el nem pakoltunk mindent. Ez eddig mindig 9 óra volt. Sajnos a három legyel fiú nagyon lassan dolgozik. Ma is az egyikőjük dining volt (pincér) és mikor már a vendégek elmentek egyessével hozta be a konyhába a tányérokat, ember ott a tálca, nem igaz hogy ez magától nem jutott eszébe. Jóhogy nem tudunk végezni akkor 9 előtt :(

Ha valaki pot, akkor neki kell kongatni a haranggal, negyedkor 10+1, félkor 10+2. A közte lévő 15 percben ki kell takaritani a laundry-t, reggel megcsináltam, délbe és délután meg pihentem :)


A mai nap megint szakadt az eső és szabadidőnkben ismét nem tudtunk csinálni semmit. Most este mikor jöttünk vissza a konyhából annyira zuhogot, és sötét is volt. Nekem volt csak esernyőm a többieknek nem, ezért ők szaladtak, én meg sétáltam a sötétben vissza, mivel Laci elvitte a zseblámpát.

Holnap én is dining leszek, félek is egy kicsit tőle, nem akarok pincérkedni, de azért igyekszem és remélem menni fog. Amugy holnap szombat és a szombat a piknik nap, ilyenkor a vacsora kint szokott lenni és ez azt jelenti hogy minden tányért, kaját, stbt le kell hordanunk. Hát remélem ebből a szempontból holnap esni fog, mert akkor az ebédlőbe lesz megtartva, ha kint leesz tuti nem végzünk 9-re.

Azt hiszem mára ennyi, így is már hullák vagyunk. Holnap folytatom :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása