Lindo 2010.06.22. 21:46

Haladunk...

Tegnap ismét a házakat takarítottunk, igaz már nem volt olyan sok, de ezek sokkal nagyobbak voltak mint tegnap, az egyik ház falai például csak ablakokból állt és míg azt végig pucoltuk eltartott egy ideig. Ebédre Steve a szakácsunk pizzát készítette, hmmm nagyon finom volt.

Kaja után folytatni kellett a melót, és már majdnem végeztünk volna mire elkezdett zuhogni az eső, és hát kint így nem lehet dolgozni. Jan a főnök majdnem elengedett minket pihenni, de előtte megkérdezte, hogy akarunk e a konyhába dolgozni inkább ( ki a fene akarna ha helyette mehetne pihenni) de ugyebár Peter a kis nyalis, „ó okés” és neki köszönhetően ott kellett maradnunk. Nekem és a 2 új fiúnak megmutatta Jan hogyan, kell cookie-t sütni, pofon egyszerű és nagyon nagyon finom. Ha valakinek kell a recept, szívesen megosztom :) Meg elmagyarázta, hogyan kell teríteni, hogy működik a mosogató, melyik hűtőbe mit tárolunk és minden egyebet.

 

Ezt én sütöttem:


Sajnos egész délután nem tudtunk csinálni semmit, mert szakadt az eső, Internet sem volt, csak a tv. Este pókereztünk a többiekkel és csak kártyánk volt, hála nekem, de zsetonunk nem, ezért fülpiszkálóval játszottunk :)


Ma már a konyhába dolgoztunk, az ebédlőbe pakoltuk be az asztalokat, székeket, meg kellett teríteni, magtanultam hogyan kell feltölteni a kávé- kakaó gépet.

Utána Jan mondta hogy készítsek el egy adag sütit, egyedül megcsináltam és megdícsért! :)

Edéd után még le kellett takaritanunk az utolsó házat és utánna szabadok voltunk. Lementünk fürödni, bár a víz egy kicsit hideg volt. A vízbe kis ebihalak uszkálnak és tele van az alja kagylóval, de nagyon tiszta, teljesen le lehet látni az aljára.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rolipok 2010.06.23. 17:00:02

Sziasztok!Orulok, hogy jol vagytok! :) Ma itt szabadnap van a taborban mindenkinek. :)
Ja es cookie recept meg szep hogy kell. E-mailemet tudod varom!!!! :)
Jok legyetek: Roli

Klári és a családja 2010.06.24. 01:14:19

Szia Melinda!Anya mondta hogy elrepültél,és azóta is olvasom a blogotokat.Ezáltal kicsit én is kirándulok veletek.Olyan mintha a zsebedre tettél volna.Én is megkaphatom a cookie receptjét?
Remélem nem haragszol hogy bekukkantok a blogodba amikor ráérek.Üdvözlün a messze távolból.És vigyázzatok magatokra.
süti beállítások módosítása